Plačevanje računov v Mojem Telekomu.
Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko prek Mojega Telekoma na moj.telekom.si ali mobilne aplikacije svoje račune hitro in enostavno poravnate brez provizije.
Preverite več >>
Plačevanje računov je omogočeno naročnikom, ki so zasebni uporabniki in ki imajo v Mojem Telekomu urejen polni dostop.
Če dostopa še nimate, si ga uredite še danes. Poslovnim uporabnikom je na voljo le pregled računov, ne pa tudi plačevanje.
Prednosti plačevanja računov v Mojem Telekomu:
V Moj Telekom se prijavite z vpisom e-naslova in gesla za dostop. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila.
Izberite možnost za ogled in plačilo računov.
Izberite odprt račun ali račune, ki jih želite plačati, in potrdite gumb PLAČAJ IZBRANE RAČUNE.
Ponovno preverite svojo izbiro. V primeru, da ste izbrali več kot en račun, se prikaže skupni znesek za plačilo.
Po potrditvi boste preusmerjeni na spletni vmesnik za plačevanje, kamor vnesete podatke s plačilne kartice – številko kartice, veljavnost in varnostno kodo. Morebitna dodatna varnostna preverjanja so odvisna od banke, ki je izdajateljica plačilne kartice. Nato le še potrdite plačilo.
Pomembno!
V skladu z Evropsko direktivo o plačilnih storitvah (PSD2) so od 1. 1. 2021 dalje zaradi zaščite uporabnikov pri spletnih plačilih uvedeni dodatni varnostni mehanizmi, kot npr. uporaba gesla ali PIN-kode, prepoznava prstnega odtisa ali obraza in podobno.
Način potrjevanja plačil je odvisen od izdajatelja plačilne kartice. V primeru težav pri plačilu se obrnite na banko, izdajateljico plačilne kartice.
Po potrditvi plačila se stanje plačanih in neplačanih računov v Mojem Telekomu osveži v največ nekaj minutah.
Potrdilo o uspešnem plačilu boste prejeli na e-naslov, s katerim ste registrirani v Moj Telekom.
V mobilno aplikacijo Moj Telekom se prijavite z vpisom e-naslova in gesla za dostop. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila.
Izberite sklop Računi, v katerem je na voljo ogled in plačilo računov.
Izberite odprt račun ali račune, ki jih želite plačati, in potrdite gumb PLAČAJ IZBRANE RAČUNE.
Ponovno preverite svojo izbiro. V primeru, da ste izbrali več kot en račun, se prikaže skupni znesek za plačilo.
Po potrditvi boste preusmerjeni na spletni vmesnik za plačevanje, kamor vnesete podatke s plačilne kartice – številko kartice, veljavnost in varnostno kodo.
Morebitna dodatna varnostna preverjanja so odvisna od banke, ki je izdajateljica plačilne kartice. Nato le še potrdite plačilo.
Pomembno!
V skladu z Evropsko direktivo o plačilnih storitvah (PSD2) so od 1. 1. 2021 dalje zaradi zaščite uporabnikov pri spletnih plačilih uvedeni dodatni varnostni mehanizmi, kot npr. uporaba gesla ali PIN-kode, prepoznava prstnega odtisa ali obraza in podobno.
Način potrjevanja plačil je odvisen od izdajatelja plačilne kartice. V primeru težav pri plačilu se obrnite na banko, izdajateljico plačilne kartice.
Po potrditvi plačila se stanje plačanih in neplačanih računov v Mojem Telekomu osveži v največ nekaj minutah.
Potrdilo o uspešnem plačilu boste prejeli na e-naslov, s katerim ste registrirani v Moj Telekom.
Oglejte si filmček s praktičnimi nasveti, kaj storiti ob morebitnem izklopu zaradi neplačevanja.