Vsebina košarice

Vaša košarica je prazna.

Cena

Plačevanje računov v Mojem Telekomu

Plačevanje računov v Mojem Telekomu.
Naročniki storitev Telekoma Slovenije lahko prek Mojega Telekoma na moj.telekom.si ali mobilne aplikacije svoje račune hitro in enostavno poravnate brez provizije.
Preverite več >>

Plačevanje računov je omogočeno naročnikom, ki so zasebni uporabniki in ki imajo v Mojem Telekomu urejen polni dostop.
Če dostopa še nimate, si ga uredite še danes. Poslovnim uporabnikom je na voljo le pregled računov, ne pa tudi plačevanje.

Prednosti plačevanja računov v Mojem Telekomu:

  • plačilo brez provizije,
  • takojšnje knjiženje plačila,
  • plačilo kadarkoli in kjerkoli – 24 ur na dan, vse dni v letu,
  • v primeru, da imate zaradi zamude pri plačilu blokirane storitve, si s plačilom prek Mojega Telekoma najhitreje zagotovite ponovni vklop storitev.

Postopek plačila na moj.telekom.si

  • 1

    V Moj Telekom se prijavite z vpisom e-naslova in gesla za dostop. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila.

    MT6
  • 2

    Izberite možnost za ogled in plačilo računov.

    MT Placevanje Racunov Korak 1A
  • 3

    Izberite odprt račun ali račune, ki jih želite plačati, in potrdite gumb PLAČAJ IZBRANE RAČUNE.

    MT Placevanje Racunov Korak 1
    MT Placevanje Racunov Korak 2
  • 4

    Ponovno preverite svojo izbiro. V primeru, da ste izbrali več kot en račun, se prikaže skupni znesek za plačilo.

    MT Placevanje Racunov Korak 3
  • 5

    Po potrditvi boste preusmerjeni na spletni vmesnik za plačevanje, kamor vnesete podatke s plačilne kartice – številko kartice, veljavnost in varnostno kodo. Morebitna dodatna varnostna preverjanja so odvisna od banke, ki je izdajateljica plačilne kartice. Nato le še potrdite plačilo.

    MT Placevanje Racunov Korak 4
    Placevanje Racunov 20

    Pomembno!
    V skladu z Evropsko direktivo o plačilnih storitvah (PSD2) so od 1. 1. 2021 dalje zaradi zaščite uporabnikov pri spletnih plačilih uvedeni dodatni varnostni mehanizmi, kot npr. uporaba gesla ali PIN-kode, prepoznava prstnega odtisa ali obraza in podobno.
    Način potrjevanja plačil je odvisen od izdajatelja plačilne kartice. V primeru težav pri plačilu se obrnite na banko, izdajateljico plačilne kartice.

  • 6

    Po potrditvi plačila se stanje plačanih in neplačanih računov v Mojem Telekomu osveži v največ nekaj minutah.

    MT Placevanje Racunov Korak 6
    MT Placevanje Racunov Korak 7
    MT Placevanje Racunov Korak 8
  • 7

    Potrdilo o uspešnem plačilu boste prejeli na e-naslov, s katerim ste registrirani v Moj Telekom.

    MT Placevanje Racunov Korak 9

Postopek plačila prek mobilne aplikacije

  • 1

    V mobilno aplikacijo Moj Telekom se prijavite z vpisom e-naslova in gesla za dostop. Če v Moj Telekom še niste registrirani, si oglejte navodila.

    Placevanje Racunov 1
    Placevanje Racunov 2
  • 2

    Izberite sklop Računi, v katerem je na voljo ogled in plačilo računov.

    Placevanje Racunov 3
  • 3

    Izberite odprt račun ali račune, ki jih želite plačati, in potrdite gumb PLAČAJ IZBRANE RAČUNE.

    Placevanje Racunov 4
    Placevanje Racunov 5
  • 4

    Ponovno preverite svojo izbiro. V primeru, da ste izbrali več kot en račun, se prikaže skupni znesek za plačilo.

    Placevanje Racunov 6
  • 5

    Po potrditvi boste preusmerjeni na spletni vmesnik za plačevanje, kamor vnesete podatke s plačilne kartice – številko kartice, veljavnost in varnostno kodo.

    Placevanje Racunov 7
    Placevanje Racunov 9
  • 6

    Morebitna dodatna varnostna preverjanja so odvisna od banke, ki je izdajateljica plačilne kartice. Nato le še potrdite plačilo.

    Pomembno!
    V skladu z Evropsko direktivo o plačilnih storitvah (PSD2) so od 1. 1. 2021 dalje zaradi zaščite uporabnikov pri spletnih plačilih uvedeni dodatni varnostni mehanizmi, kot npr. uporaba gesla ali PIN-kode, prepoznava prstnega odtisa ali obraza in podobno.
    Način potrjevanja plačil je odvisen od izdajatelja plačilne kartice. V primeru težav pri plačilu se obrnite na banko, izdajateljico plačilne kartice.

    Placevanje Racunov 19
  • 7

    Po potrditvi plačila se stanje plačanih in neplačanih računov v Mojem Telekomu osveži v največ nekaj minutah.

    Placevanje Racunov 12
  • 8

    Potrdilo o uspešnem plačilu boste prejeli na e-naslov, s katerim ste registrirani v Moj Telekom.

    MT Placevanje Racunov Korak 9

Zamujate s plačilom računa?

Oglejte si filmček s praktičnimi nasveti, kaj storiti ob morebitnem izklopu zaradi neplačevanja.

Pogosta vprašanja